hits

Endelig klar til maraton!

Det er kun n dag og 19 timer igjen n...

Pakkelista er klar. Konkurransetyet har vrt klart i mange uker. Ekstra drikkeflaske, gel og innhold p ekstra drikkeflaske er klart. Det er i grunnen bare rekke flyet samt sette seg selv i hvilemodus.

Lov vre litt gretten?
Innrmmer at jeg har vrt noe gretten eller kort i lunta de siste par ukene. Det skal liksom ikke vre s alvorlig, men jeg har jo trent ganske bra og vil selvsagt f mest mulig igjen for den innsatsen jeg har lagt ned. S her er planen frem til sndag kl 8.45:

Fredag:
Frst jobb og s reise til Berlin.

Lrdag:
Lett joggetur. Hente startnummer og titte litt p Running Expo. Lunsj og tur i verdens strste zoo. Viktig slappe av med morsomme ting. Passe p spise og drikke godt hele dagen.

Sndag:
Opp ca kl 07, dusj og litt mat.
Start Berlin Marathon: 8.45
Frokost: brdskiver med syltety og banan. Eplejuice og vann drikke
Litt banan rett fr lpet starter




Lpsopplegg:

Tlmodig lping fra start av. Det kan fort vre mye k ut fra startomrdet. S m jeg finne en fin fart som gjr at jeg kommer godt i gang og fr en god flelse. Jeg bruker en klokke med GPS som vil gi meg hvilken fart jeg lper i. For min del gir dette en trygg tilbakemelding p hvordan jeg ligger an. For n mlet om 2.59 t, br jeg ikke lpe s mye seinere enn 1.30 t p halvmaraton. Men det er ikke krise om det blir litt over. Lper jeg p 1.25 t derimot, kan det hende jeg gr p en stjernesmell. Derfor br jeg vre tlmodig og holde litt igjen i starten.

Vonde bein og lite viljestyrke mot slutten skal snus til en vinnerskalle som skal lpe sitt absolutt beste fra 21km og inn til ml!

N har det vrt s mye snakk om dette maratonlpet og jeg gleder meg bare til gjennomfre et solid lp! Jeg har bestemt meg for vre r og ekstra tff i hodet p sndag.

Hanne
Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar